Zapraszamy do zapoznania się z dokumentacją z otwarcia ofert i wyborze wykonawców zamówienia w poniższym linku: https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/publication/view/1129858
Celem zamówienia jest nabycie przez zamawiającego maszyny drukarskiej fleksograficznej, przewijarki oraz oprogramowania do obsługi zamówień i sprzedaży produktów poligraficznych w ramach umowy o dofinansowanie projektu „Wdrożenie innowacji produktowej w Zakładzie Poligraficznym, będącej wynikiem prac badawczo-rozwojowych” w ramach Osi Priorytetowej I „Inteligentna Gospodarka Warmii i Mazur”, Działania 1.5 „Nowoczesne firmy”, Poddziałania 1.5.1 „Wdrożenie wyników prac B+R” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego funduszu Rozwoju Regionalnego.
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa maszyny drukarskiej fleksograficznej, przewijarki oraz oprogramowania do obsługi zamówień i sprzedaży produktów poligraficznych w ramach umowy o dofinansowanie projektu „Wdrożenie innowacji produktowej w Zakładzie Poligraficznym, będącej wynikiem prac badawczo-rozwojowych” w ramach Osi Priorytetowej I „Inteligentna Gospodarka Warmii i Mazur”, Działania 1.5 „Nowoczesne firmy”, Poddziałania 1.5.1 „Wdrożenie wyników prac B+R” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego funduszu Rozwoju Regionalnego.
2. Przedmiot zamówienia podzielony został na trzy zadania, w ramach których zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, tj. na wybrane przez wykonawcę części zamówienia, tym samym wykonawcy zainteresowani udziałem w niniejszym postępowaniu, mogą składać ofertę na dowolną ilość zadań.tj.:
Zadanie nr 1: dostawa maszyny drukarskiej fleksograficznej;
Zadanie nr 2: dostawa jednostronnej przewijarki do cięcia wzdłużonego i nawijania etykiet samoprzylepnych oraz materiałów opakowaniowych giętkich;
Zadanie nr 3: oprogramowanie do obsługi zamówień i sprzedaży produktów poligraficznych;
W dniu 29.08 sierpnia br Zamawiający udzielił odpowiedzi na pytania od Wykonawców, zamieścił zawiadomienie o zmianie zapisów zapytania ofertowego oraz dokonał zmian w następujących dokumentach: Istotne postanowienia umowy, Formularz asortymentowo-ofertowy.
Szczegółowy opis zamówienia wraz ze wszystkimi załącznikami i zmianami z dnia 29.08.2018 r. przedstawiony został w poniższym linku: https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/publication/view/1129858